Pravidlá používania Lidl Plus

1. Rozsah platnosti a vzťah k ďalším úpravám



Tieto pravidlá používania Lidl Plus (ďalej len „pravidlá používania“) upravujú účasť na zákazníckom vernostnom programe Lidl Plus (ďalej len „Služba“) prostredníctvom mobilnej aplikácie Lidl Plus (ďalej len „aplikácia Lidl Plus“) ako aj rezerváciu produktov (ďalej len „funkcia rezervácie“) prostredníctvom aplikácie Lidl Plus. Službu prevádzkuje spoločnosť Lidl Stiftung & Co. KG (ďalej len „spoločnosť Lidl Stiftung“ alebo „my“). Spoločnosť Lidl Stiftung je však oprávnená zapojiť do poskytovania služby subdodávateľov a/alebo iné spoločnosti Lidl (Lidl Slovenská republika, s.r.o., Ružinovská 1E, 821 02, Bratislava, Slovenská republika ďalej so spoločnosťou Lidl Stiftung len „spoločnosti Lidl“ alebo „Lidl“). Niektoré spracovania údajov si vyžadujú zapojenie skupiny Lidl (ďalej len „ skupina spoločností“). Služba sa zameriava na spotrebiteľov (ďalej len „používateľ“ alebo „vy“), ktorí si chcú rezervovať produkty prostredníctvom aplikácie Lidl Plus a/alebo ktorí chcú dostávať od spoločnosti Lidl a od vybraných partnerov, s ktorými spolupracujeme, personalizované informácie o ponukách a akciách, ktoré čo najviac zodpovedajú záujmom príslušnej osoby. Cieľom využívania aplikácie Lidl Plus je tiež to, aby používatelia dostali relevantnejší obsah, a aby spoločnosť Lidl neposielala danému používateľovi informácie, ktoré nie sú pre neho relevantné. Základom pre určenie relevantného obsahu je nákupné a užívateľské správanie s ohľadom na produkty a služby spoločností Lidl, ako je opísané nižšie. Služba sa poskytuje na základe nasledujúcich pravidiel používania. Aktuálne platné pravidlá používania si môžete kedykoľvek stiahnuť a uložiť alebo vytlačiť na adrese https://content.odj.cloud/assets/Pravidla_pouzivania_LidlPlus-839748.pdf. Text zmluvy po jej uzavretí neukladáme.

2. Predpoklady používania


Aby ste sa mohli do našej služby registrovať, musíte mať minimálne 18 rokov a musíte byť spotrebiteľ v zmysle § 13 BGB. Službu môžete používať len na súkromné účely. Komerčné používanie pre podnikateľa v zmysle § 14 BGB je vylúčené.

3. Registrácia, účet a uzavretie zmluvy


Aby ste mohli využívať našu službu, musíte si vytvoriť účet.


Záväznú ponuku na registráciu do služby a využívanie funkčného rozsahu služby zadáte kliknutím na tlačidlo „Ďalej“ v aplikácii a poskytnutím všetkých požadovaných informácií, zadaním používateľského mena a hesla k vášmu účtu Môj Lidl („prihlasovacie údaje“) a kliknutím na tlačidlo „Vytvor účet“ („ponuka“). V dôsledku tejto ponuky vám nevzniknú žiadne náklady. Kým nekliknete na tlačidlo „Ďalej“, môžete kedykoľvek zrušiť proces registrácie alebo zmeniť informácie, ktoré ste poskytli, a to odstránením, pridaním alebo opravou informácií poskytnutých v rôznych poliach alebo zatvorením aplikácie. Po dokončení procesu registrácie môžete informácie uvedené vo svojom osobnom účte kedykoľvek zmeniť.


Po prijatí vašej ponuky na uzavretie zmluvy vám zašleme potvrdenie o prijatí ponuky („potvrdenie ponuky“) na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii. Toto potvrdenie ponuky tiež predstavuje naše prijatie ponuky („uzavretie zmluvy“) a obsahuje verifikačný odkaz (link). Službu je možné využívať ihneď po obdržaní potvrdenia ponuky.


Keďže službu ponúkame dobrovoľne a bezplatne, sme oprávnení vytvorenie účtu v jednotlivých prípadoch zamietnuť bez udania dôvodu.


E-mailová adresa a mobilné telefónne číslo, ktoré uvediete, nemôžu byť priradené k žiadnemu ďalšiemu účtu. Tiež je zakázané uvádzať e-mailovú adresu, mobilné telefónne číslo alebo iné kontaktné údaje, ktoré vám nepatria, najmä tzv. jednorazové e-mailové adresy. Svoje prístupové údaje musíte bezpečne uchovávať. Je zakázané poskytovať iným osobám prístup k vášmu účtu.


Každá interakcia so spoločnosťou Lidl, ktorá prebieha cez váš účet, sa považuje za váš úkon. To platí aj v prípade, že tretia osoba koná prostredníctvom vášho účtu, ak táto tretia osoba mohla váš účet využívať v dôsledku vášho nedbanlivého správania. Je vašou povinnosťou bezodkladne nás informovať o akomkoľvek neoprávnenom použití vášho účtu a zmeniť vaše prístupové údaje, ak máte podozrenie, že váš účet použila iná osoba.


Máte tieto možnosti ako sa zaregistrovať do Lidl Plus:


• cez našu aplikáciu Lidl Plus, ktorá je dostupná pre rozličné mobilné platformy.


Pri registrácii vám bude automaticky pridelené zákaznícke číslo.


4. Predmet služby pri používaní aplikácie Lidl Plus


Táto časť sa vzťahuje len na používanie aplikácie Lidl Plus. „Používanie aplikácie Lidl Plus“ v rámci týchto pravidiel používania znamená používanie aplikácie Lidl Plus od prvého prihlásenia do vášho účtu Lidl Plus, ktoré môže prebehnúť automaticky po úspešnej registrácii. Na používanie funkcie rezervácie sa vzťahuje bod 6. Upozorňujeme, že službu môžete v plnom rozsahu využívať len vtedy, ak používate aplikáciu Lidl Plus. Ak aplikáciu Lidl Plus nepoužívate, funkcia rezervácie pre vás nebude dostupná.

4.1 Personalizácia informácií


Účel služby pri používaní aplikácie Lidl Plus spočíva v tom, aby sme vám posielali, resp. aby sme vám cez aplikáciu Lidl Plus zobrazovali informácie čo najviac prispôsobené vašim potrebám, a ak je to možné, aby sme naše ponuky a služby personalizovali pre vás.


Účasť na Lidl Plus je bezplatná.


So službou Lidl Plus môžete využívať širokú škálu služieb prispôsobených vašim potrebám. Tieto služby pri používaní aplikácie Lidl Plus obsahujú okrem iného ponuky špeciálne zosúladené s vašimi potrebami a želaniami, účasť na súťažiach, zľavách a špeciálnych akciách. S týmto cieľom sa pokúsime zistiť vaše záujmy a preferencie, a to s ohľadom na produkty a služby, ktoré spoločnosť Lidl ponúka.


Ak vás požiadame o udelenie súhlasu so spracovaním vašich údajov, ako je opísané nižšie, príslušné údaje budú spracované na účely Lidl Plus len v prípade, že ste súhlas udelili.


4.2 Zhromažďovanie a uchovávanie údajov


Základom pre zistenie ponúk, ktoré sú pre vás vhodné, sú údaje uvedené v tomto odseku:

4.2.1 Registrácia do programu Lidl Plus


V rámci registrácie požadujeme nasledujúce osobné údaje zákazníkov: meno, priezvisko, dátum narodenia, e-mailová adresa, číslo mobilného telefónu a preferovaná predajňa Lidl. Môžete nám poskytnúť aj tieto nepovinné údaje: oslovenie, pohlavie a adresu vášho bydliska (ulica, číslo domu, PSČ, mesto a krajina). Na určenie preferovanej predajne sa môže použiť funkcia geolokalizácie vášho mobilného zariadenia.

4.2.2 Údaje z Môj Lidl


Ak ste dobrovoľne poskytli informácie o svojich pomeroch a záujmoch vo svojom účte Môj Lidl, zhromažďujeme tieto informácie aj v rámci Lidl Plus.

4.2.3 Návštevy predajní


Ak sa počas návštevy predajne identifikujete pri pokladni, zaevidujeme predajňu, ktorú ste navštívili, produkty, ktoré ste si kúpili, a to podľa množstva, druhu a ceny, kupóny, ktoré ste uplatnili, celkovú sumu na pokladničnom doklade, priemernú sumu na pokladničných dokladoch za určité obdobie, frekvenciu vašich nákupov, ako aj čas platby a typ platby. Priradením vášho nákupu k vášmu zákazníckemu účtu sledujeme účel uvedený v bode 4.1, napr. aby sme vám mohli predkladať ponuky špeciálne prispôsobené vašim preferenciám a záujmom, ako aj ponúkať účasť na špeciálnych akciách.


Pri pokladni sa môžete identifikovať buď prostredníctvom svojej digitálnej zákazníckej karty. Kupóny v Lidl Plus sa zohľadňujú pri pokladni len vtedy, ak ste si ich predtým aktivovali v aplikácii v časti „Kupóny“.


4.2.4 Zákaznícky servis


Keď kontaktujete zákaznícky servis spoločností Lidl, spracúvame údaje, ktoré nám v tejto súvislosti poskytnete.

4.2.5 Používanie aplikácie


Pri používaní aplikácie Lidl Plus zaznamenávame informácie o predajni, v ktorej nakupujete. Okrem toho zhromažďujeme informácie o akomkoľvek obsahu zobrazenom v aplikácii, napr. o aktivovaných kupónoch, nastaveniach notifikácií, účasti v súťažiach, zobrazenom tovare a predajni, ktorú ste si zvolili. Zhromažďujeme takisto informácie o vašej interakcii s aplikáciou, ako napr. navštívené sekcie, obrazovky zobrazené počas jednotlivých relácií, počet kliknutí a tzv. scrollovanie. Okrem toho zaznamenávame vaše zákaznícke číslo (vernostné číslo), informácie o verzii operačného systému, ktorý používate, o identifikácii zariadenia, jazyku systému a zvolenej krajine, ako aj verzii aplikácie, ktorú používate. Tieto informácie o používaní aplikácie zhromažďujeme čiastočne len na základe vášho súhlasu podľa právnych predpisov o ochrane údajov. Viac informácií je možné nájsť v našom Vyhlásení o ochrane osobných údajov.

4.2.6 Rezervácia produktov


Ak si prostredníctvom aplikácie Lidl Plus rezervujete produkty a zakúpite ich v miestnej predajni, zhromažďujeme aj informácie o vašom používaní našej služby rezervácie a zakúpených produktoch.

4.2.7 Prihlasovacie údaje


Vaše prihlasovacie údaje sa uchovajú a použijú na uskutočnenie vášho prihlásenia. Aby ste sa nemuseli pri každom otvorení aplikácie Lidl Plus opätovne prihlasovať, vaše prihlasovacie údaje sa v aplikácii Lidl Plus uchovajú (v zašifrovanej podobe) až do chvíle, kedy sa odhlásite z účtu.

4.2.8 Výhody u partnerov


V rámci aplikácie Lidl Plus máte z času na čas, napr. pri príležitosti zľavových akcií, možnosť dostávať špeciálne ponuky od partnerov, s ktorými spolupracujeme. Tieto ponuky spravidla obsahujú všeobecné alebo individualizované identifikačné číslo (ďalej len „akciový kód“) pridelené partnerskou spoločnosťou, ktoré musíte uviesť alebo ktoré sa načíta pri uplatnení poukážky atď. u partnera, s ktorým spolupracujeme. V niektorých prípadoch sa na využitie ponuky musíte namiesto akciového kódu identifikovať ako zákazník Lidl Plus pomocou svojej digitálnej zákazníckej karty. Kupóny nie sú ponukou z našej strany; prijatie a využívanie týchto ponúk preto podlieha výlučne podmienkam a informáciám o ochrane údajov príslušného partnera, s ktorým spolupracujeme. Partner, s ktorým spolupracujeme, môže svoje ponuky ako také priebežne meniť a/alebo rušiť. Partnerské spoločnosti nás budú informovať o uplatnení kupónov, poukážok a akciových kódov atď. Pokiaľ funkcia „Výhody u partnerov“ obsahuje externé prelinkovanie (hypertextové odkazy) na webové stránky tretích osôb, za obsah týchto odkazovaných webových stránok zodpovedá výlučne príslušný prevádzkovateľ.


V prípade, že v rámci Lidl Plus bude poskytnutá špeciálna ponuka na zmluvné služby našich partnerov, s ktorými spolupracujeme, títo nám poskytnú vaše kontaktné údaje (e-mailovú adresu a telefónne číslo), aby sme mohli správne priradiť ponuku k vášmu účtu.


4.2.9 Mobilná platba


Všeobecné informácie

Aplikácia Lidl Plus vám poskytuje aj prístup k službe mobilnej platby („Lidl Pay“), v rámci ktorej máte možnosť zaregistrovať svoju kreditnú alebo debetnú kartu a pohodlne zaplatiť zakúpený tovar alebo služby pomocou mobilného zariadenia na rôznych platobných miestach (napr. pokladňa atď.). Na túto službu môžete použiť kreditné a debetné karty Visa, Mastercard a Maestro. Používanie funkcie mobilnej platby preto podlieha výlučne podmienkam a informáciám o ochrane údajov príslušného poskytovateľa platobných služieb. Požadovaná registrácia v rámci aplikácie Lidl Plus prebieha v chránenom prostredí príslušného poskytovateľa platobných služieb.


Postup pri registrácii karty


Do Lidl Pay môžete uložiť niekoľko kreditných/debetných kariet, ktoré budete používať. Pred prvým uložením karty budete požiadaní o vytvorenie osobného PIN kódu. Tento PIN kód nezodpovedá PIN kódu vašej kreditnej karty, môžete si teda zvoliť ľubovoľný kód. Ak používate iné postupy overovania, môžu sa na vás vzťahovať aj podmienky používania a informácie o ochrane údajov príslušných poskytovateľov (napríklad pokiaľ ide o funkcie TouchID alebo FaceID od spoločnosti Apple). Po zaregistrovaní prvej karty alebo pridaní ďalších kariet budete presmerovaní na webovú stránku platobnej platformy kvôli registrácii karty v aplikácii. Tu môžete zadať požadované údaje (číslo karty, platnosť, verifikačný kód karty (CVV2)). Po potvrdení registrácie vo formulári sa po kontrole údajov platobnou platformou vygeneruje tzv. token, ktorý sa uloží do vášho zákazníckeho profilu Lidl Plus. Tento token je identifikátor, ktorý neobsahuje žiadne údaje o karte a slúži len poskytovateľovi platobných služieb na priradenie registrovanej karty k vašej kreditnej alebo debetnej karte počas transakcie.


Ak je registrácia karty úspešná, poskytovateľ platobných služieb nám okrem tokenu zašle prvých 6 alebo 8 (v závislosti od dĺžky bankového identifikačného čísla) a posledné 4 číslice čísla vašej karty, ako aj dátum platnosti karty a priradí ich k vášmu zákazníckemu účtu Lidl Plus.


Postup pri platbe


Keď si otvoríte digitálnu zákaznícku kartu Lidl Plus, môžete pomocou posuvníka určiť, že chcete pri pokladni využiť možnosť mobilnej platby. Toto nastavenie sa zachová, kým ho opäť nezmeníte. Ak ste zvolili mobilnú platbu, pred každou platobnou transakciou musíte zadať PIN kód, aby sa vygeneroval digitálny kód. Tento kód je platný 15 minút. Po uplynutí týchto 15 minút si budete musieť vytvoriť nový kód.


Počas procesu platby sa token, ktorý identifikuje vašu kreditnú kartu, odošle platobnej platforme a poskytovateľovi platobných služieb spolu so sumou, ktorá sa má zaplatiť, a ďalšími informáciami špecifickými pre transakciu. Po potvrdení transakcie poskytovateľom platobných služieb sa váš nákup tovaru alebo služieb dokončí a dostanete doklad s príslušnými údajmi o transakcii kartou ako pri každom inom nákupe tovaru alebo služieb prostredníctvom kreditnej alebo debetnej karty.


Aby sme mohli vykonať proces platby v súlade so zákonnými ustanoveniami smernice (EÚ) 2015/2366 („PSD 2“), platnými vnútroštátnymi transpozičnými zákonmi a delegovaným nariadením (EÚ) 2018/389, využívame našich poskytovateľov služieb, aby sme vašej úverovej inštitúcii alebo úradu, ktorý vydal váš platobný prostriedok (napríklad vašu debetnú alebo kreditnú kartu), umožnili vykonať overenie klienta a predbežnú analýzu rizík s cieľom posúdiť nevyhnutnosť takéhoto overenia klienta. Tým sa zabezpečí, že platobný prostriedok používate vy sami, a nie iná osoba s nekalým úmyslom. Tieto informácie sa týkajú najmä vašich osobných údajov, aktuálnej transakcie a vášho predchádzajúceho správania pri platbách.


Opatrnosť pri zaobchádzaní s PIN kódom


PIN kód, ktorý ste si nastavili pre mobilnú platbu, (1) nesmiete poskytnúť tretím osobám, (2) musíte uchovávať oddelene od vášho mobilného telefónu a najmä (3) nesmiete mať uložený napr. vo funkcii poznámok v telefóne.


Zablokovanie Lidl Pay


Lidl Pay sme oprávnení zablokovať najmä v týchto prípadoch:


• ak je to nevyhnutné na ochranu našich oprávnených záujmov alebo oprávnených záujmov poskytovateľa platobných služieb,

• v prípade zneužitia alebo podvodného použitia aplikácie Lidl Plus alebo Lidl Pay alebo ak existuje podozrenie na zneužitie alebo podvodné použitie aplikácie Lidl Plus alebo Lidl Pay,

• ak bol päťkrát po sebe zadaný nesprávny PIN kód pre Lidl Pay.

Zablokovanie Lidl Pay znamená, že už nebudete môcť vykonávať platby prostredníctvom Lidl Pay. O každom zablokovaní Lidl Pay vás budeme informovať podľa možnosti vopred, a to aj s uvedením dôvodu. To isté platí aj pre odblokovanie.


Zabudli ste PIN kód?


V prípade, že si nepamätáte svoj PIN kód pre Lidl Pay, máte možnosť zmeniť svoj PIN kód a určiť nový bez toho, aby ste stratili zadané údaje.

V závislosti od platobných údajov, ktoré máte v Lidl Pay uložené, musíte pri zadávaní nového PIN vykonať jednorazovú alebo dvojitú bezpečnostnú kontrolu. Bezpečnostná kontrola môže zahŕňať dotaz na platobné údaje, overenie mobilného telefónu alebo iné údaje, ako je napríklad dátum skončenia platnosti zaregistrovanej debetnej alebo kreditnej karty.

4.2.10 Lidl Body


Všeobecné informácie


Prostredníctvom vernostného programu aplikácie Lidl Plus („Lidl Body") môžete zbierať digitálne body pri nákupe v predajni Lidl zapojenej do tohto programu. Svoje body môžete vymeniť za kupóny s odmenami dostupné v aplikácii Lidl Plus.


Zbieranie bodov


Aby ste mohli zbierať body, musíte sa pri pokladni identifikovať pomocou svojej digitálnej zákazníckej karty Lidl Plus. Body sa vypočítajú na základe histórie vašich nákupov a priradia sa k vášmu zákazníckemu číslu v aplikácii Lidl Plus. Za každé 1 euro hodnoty nákupu v našich predajniach Lidl získate 25 bodov. To platí pre všetky nákupy v našich predajniach Lidl (okrem tlačovín a publikačných výrobkov, tabakových výrobkov, poukážok, predplatených a telefónnych kariet a vkladov).

Body sa pripíšu po uplynutí 31 dní od nákupu v predajni Lidl („dostupnosť“). Svoj aktuálny zostatok Lidl bodov si môžete kedykoľvek pozrieť v aplikácii Lidl Plus v časti Lidl body > zobraziť všetky.


Za jeden deň je možné nazbierať maximálne 10 000 bodov.


Uplatnenie bodov a odmien


Po dosiahnutí požadovaného počtu bodov si môžete svoje body zameniť v aplikácii Lidl Plus za kupóny s odmenami, ktoré zahŕňajú zľavy na sortiment v našich predajniach Lidl. Pri uplatňovaní bodov môžu platiť osobitné podmienky vzťahujúce sa na uplatnenie bodov (vrátane podmienok týkajúcich sa doby platnosti), ktoré si môžete prečítať (pred uplatnením bodov) na stránke s podrobnosťami o príslušnom kupóne. Doba platnosti uvedená v osobitných podmienkach vzťahujúcich sa na uplatnenie bodov závisí od dostupnosti a skladových zásob produktov vo vami zvolenej predajni. Aby ste si kupóny mohli uplatniť v predajni, musíte si ich aktivovať v aplikácii Lidl Plus v položke menu „Kupóny“ a následne sa pri nákupe identifikovať svojou digitálnou zákazníckou kartou Lidl Plus.


Ak skončí platnosť kupónu, ktorý ste získali prostredníctvom Lidl bodov, môžete kontaktovať náš zákaznícky servis, napr. prostredníctvom kontaktného formulára v aplikácii alebo telefonicky. Náš zákaznícky servis vám kupón predĺži, alebo ak nie je možné predĺžiť kupón z dôvodu vypredania zásob, pripíše uplatnené Lidl body na vaše bodové konto.


Nazbierané body nie je možné vyplatiť vo forme peňažných prostriedkov ani ich vo všeobecnosti pri nákupe odpočítať z celkovej ceny nákupu. V súčasnosti si môžete svoje body uplatniť v predajniach Lidl zapojených do programu. V aplikácii Lidl Plus máte možnosť pomocou funkcie vyhľadávania zistiť, či je vami vybraná predajňa Lidl už zapojená do programu Lidl Body. Kupóny si môžete uplatniť pri pokladni vo všetkých predajniach v celej krajine.


Prepadnutie bodov


Nevyužité body strácajú platnosť po uplynutí 24 mesiacov od ich dostupnosti.


Pri vrátení nákupu sa body, ktoré ste zaň získali, odpočítajú. Za vrátený tovar, ktorý sa vzťahuje na kupóny získané na základe bodov, nevraciame späť žiadne body. V dôsledku toho môže stav vášho bodového konta dosiahnuť záporný zostatok, ktorý však môžete znova vyrovnať získaním ďalších bodov.

Keď ukončíte účasť v programe podľa bodu 10 alebo prestanete používať svoj účet Môj Lidl, všetky vaše body stratia platnosť. V takomto prípade vám nevzniká žiadna povinnosť zaplatením vyrovnať záporný zostatok bodov.

4.2.11 Internetový obchod/ďalšie digitálne služby


Od spoločnosti Lidl dostávame údaje o vašom používaní internetového obchodu Lidl alebo iných aplikácií, webových stránok alebo digitálnych služieb patriacich pod skupinu spoločností, ako napr. služba klikni a vyzdvihni, kvetinárstvo, rezervácia cestovania, online pokladničné doklady, fotografické služby, aplikácia Mr. Cuisine, aplikácia Lidl Home, Lidl Liddle Club a pod. (najmä vybrané a zakúpené produkty, informácie o spôsobe platby a doručenia, vaše využitie týchto digitálnych služieb, uplatnené kupóny, hodnota poukážky, atď.) a ak je to možné, priraďujeme ich k vašej osobe alebo vašej e-mailovej adrese alebo zákazníckemu číslu. Získané údaje sa porovnajú s informáciami o vašich nákupoch v predajni, aby sme vám mohli predložiť ponuky špeciálne navrhnuté podľa vašich preferencií a záujmov, ponúknuť vám účasť na špeciálnych akciách a lepšie prispôsobiť prípadný reklamný obsah vo forme tzv. newsletterov.

4.2.12 Newsletter iných poskytovateľov služieb


Ak ste udelili súhlas so zasielaním newslettera internetového obchodu alebo iných služieb opísaných v predchádzajúcom odseku a prevádzkovaných skupinou spoločností, môžeme od týchto spoločností dostávať informácie o vašom užívateľskom správaní v súvislosti s týmto newsletterom vrátane takých informácií, ako je čas otvorenia newslettera, odkazy alebo oblasti, na ktoré ste klikli, trvanie a frekvencia používania.

4.2.13 Newsletter/ Push notifikácie/ SMS


Zhromažďujeme tiež informácie o vašom užívateľskom správaní v súvislosti s newsletterom a iné informácie, ktoré vám zasielame vo forme push notifikácií alebo SMS, ukladáme ich a ak je to možné, priraďujeme ich k vám alebo vašej e-mailovej adrese alebo zákazníckemu číslu. V tejto súvislosti zhromažďujeme informácie o čase otvorenia správy, odkazoch alebo oblastiach, na ktoré ste klikli, o vybraných produktoch, čase, trvaní a frekvencii používania.

4.3 Analýza údajov


Údaje uvedené v bode 4.2 zhromažďujeme v našej databáze. Údaje vyhodnocujeme s cieľom zistiť o aké informácie máte záujem, aby sme vám posielali alebo zobrazovali len informácie, ktoré sú pre vás relevantné. Na zistenie možného záujmu o produkty používame aj matematicko-štatistické metódy. Na tento účel sa vaše osobné údaje porovnávajú s údajmi iných zákazníkov. Na základe tohto porovnania vieme následne určiť, ktoré ďalšie produkty a akcie, o ktoré sa zaujímali iní zákazníci s porovnateľnými záujmami, by mohli byť aj pre vás alebo iných zákazníkov zaujímavé. Spoločnosť Lidl ale nepreberá žiadny právny záväzok, že spracovanie údajov bude vždy fungovať presne opísaným spôsobom, a že vy budete dostávať iba tie ponuky, o ktoré sa zaujímate. Okrem toho vytvárame analytické údaje o vašom používaní aplikácie, ako aj segmentované užívateľské profily. Tieto informácie k vám priraďujeme na reklamné účely, na ktoré sa vzťahuje táto zmluva. Získavame tiež všeobecné informácie o optimalizácii našej aplikácie a úspešnosti našich reklamných kampaní. Našim reklamným partnerom poskytujeme štatisticky spracované anonymné údaje o úspešnosti ich reklamných kampaní na účely fakturácie. Naši reklamní partneri vás nemôžu na základe týchto informácií identifikovať.


Do vyhodnocovania nie sú zahrnuté osobitné kategórie osobných údajov v zmysle článku 9 ods. 1 nariadenia GDPR (Všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov).


5. Všeobecné požiadavky na využívanie služby


Táto časť sa vzťahuje len na používanie aplikácie Lidl Plus (ako je definované v časti 4 týchto pravidiel používania). Na využívanie funkcie rezervácie sa vzťahuje bod 6. Upozorňujeme, že službu je možné využívať v plnom rozsahu len pri používaní aplikácie Lidl Plus.


Na využívanie služby Lidl Plus je potrebné platné mobilné číslo, e-mailová adresa a Môj Lidl účet.


Aby mohol účastník používať aplikáciu Lidl Plus, musí si stiahnuť softvér z obchodu s aplikáciami. Pre rozličné typy mobilných telefónov sú dostupné rozličné špecifické verzie softvéru. Z technických dôvodov nemusí byť možné ponúknuť vhodný softvér pre niektoré typy zariadení. Ak nie je pre mobilný telefón účastníka dostupný vhodný softvér, nemôže tento účastník využívať služby na príslušnom zariadení. Spoločnosť Lidl Stiftung sa však usiluje ponúkať softvér pre čo najväčší počet rôznych modelov mobilných telefónov. Vzhľadom na neustále sa meniacu ponuku produktov na trhu koncových mobilných zariadení nemôže spoločnosť Lidl Stiftung poskytnúť aktuálny zoznam všetkých mobilných telefónov, ktoré sú vhodné na využívanie služieb.

Inštalácia softvéru a využívanie služieb predpokladá pravidelný dátový prenos mobilného telefónu používateľa. Rozsah a frekvencia prenosu dát závisí od druhu a rozsahu využívania služby. Náklady na pripojenie na prenos dát znáša používateľ. Objem stanovuje zmluva uzavretá medzi používateľom a príslušným mobilným operátorom.

Náklady na zriadenie internetového pripojenia a jeho udržiavanie na strane používateľa nie sú súčasťou služieb spoločnosti Lidl Stiftung. Tieto náklady sú stanovené výlučne na základe zmluvného dojednania medzi účastníkom a jeho poskytovateľom internetu.


Využívanie služby Lidl Plus okrem toho predpokladá dostatočne nabitú batériu a jas displeja na naskenovanie QR kódu počas pokladničného procesu.


Používateľ je povinný nainštalovať si aktualizácie, ktoré ponúka spoločnosť Lidl. O týchto aktualizáciách bude informovaný počas používania softvéru. Používanie služby Lidl Plus na zmanipulovaných koncových zariadeniach (napr. prostredníctvom tzv. jailbreakingu/rootingu) nie je povolené.


6 Funkcia rezervácie


Tento bod 6 sa vzťahuje na používanie funkcie rezervácie. Rezervácia je dostupná len v aplikácii Lidl Plus.

6.1 Predmet


Funkcia rezervácie vám umožňuje rezervovať si produkty podrobnejšie špecifikované v aplikácii Lidl Plus a následne si ich vyzdvihnúť v miestnej predajni podľa vlastného výberu. Aby ste tak mohli urobiť, musíte sa najprv zaregistrovať do služby prostredníctvom aplikácie Lidl Plus podľa bodu 3. Upozorňujeme, že niektoré produkty z nášho sortimentu sú dostupné len obmedzený čas. Preto si vyhradzujeme právo kedykoľvek obmedziť alebo deaktivovať funkciu rezervácie v aplikácii Lidl Plus bez predchádzajúceho upozornenia.

6.2 Nezáväznosť rezervácie


Rezervácie sú bezplatné a nezáväzné. Rezervácia nezakladá žiadne hlavné zmluvné záväzky, t. j. rezervácia vás nezaväzuje k nákupu ani vám nezakladá nárok na prezentáciu alebo prevod produktov.

6.3 Postup pri rezervácii


Funkcia rezervácie v aplikácii Lidl Plus vám automaticky zobrazí produkty, ktoré sú dostupné vo vami vybranej predajni. Ak produkty nie sú vo vybranej predajni dostupné, máte možnosť prejsť do inej predajne. Rezerváciu vykonáte tak, že v aplikácii Lidl Plus najprv vyberiete produkt v požadovanom množstve a kliknutím na „Rezervovať“ vložíte produkt do nákupného košíka. V rámci nákupného košíka môžete ešte stále zmeniť množstvo vybraných produktov alebo ich z nákupného košíka odstrániť. Rezervácia je dokončená, akonáhle v nákupnom košíku kliknete na „Potvrdenie rezervácie“. Na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii, potom dostanete potvrdenie o prijatí rezervácie. Akonáhle budú rezervované výrobky naskladnené v predajni a pripravené na vyzdvihnutie, dostanete e-mailom oznámenie o možnosti vyzdvihnutia. Presnú lehotu podržania rezervácie vašich rezervovaných výrobkov vo vybranej predajni nájdete v aplikácii Lidl Plus, ako aj v oznámení o možnosti vyzdvihnutia. Predĺženie lehoty podržania rezervácie v predajni nie je možné. V aplikácii môžete tiež kedykoľvek sledovať stav svojej rezervácie.

6.4 Vyzdvihnutie a nákup v predajni


Ak si chcete vyzdvihnúť rezervované produkty, kontaktujte pracovníka pobočky vo vybranej predajni a oznámte mu číslo objednávky rezervácie - nájdete ho v aplikácii Lidl Plus, v potvrdení rezervácie alebo v oznámení o možnosti vyzdvihnutia. Nákup rezervovaných výrobkov potom prebieha zaplatením výrobkov na mieste v pokladničnej zóne predajne. Zmluvným partnerom je spoločnosť Lidl prevádzkujúca vybranú predajňu.

6.5 Následná zmena a nákup v predajni


Rezerváciu môžete kedykoľvek zmeniť alebo úplne alebo čiastočne zrušiť v časti „Vaša rezervácia“ v aplikácii Lidl Plus kliknutím na tlačidlo „Zmeniť“, resp. na tlačidlo „Zrušiť rezerváciu“. Kliknutím na tlačidlo „Zmeniť“ sa vaša predchádzajúca rezervácia zruší a všetky pôvodne rezervované výrobky sa opäť pridajú do nákupného košíka. Následne môžete upraviť nákupný košík a znovu potvrdiť rezerváciu kliknutím na „Potvrdenie rezervácie“. Ak rezerváciu opätovne nepotvrdíte, nebudú rezervované žiadne výrobky. Po každej zmene alebo zrušení rezervácie dostanete potvrdzujúcu správu na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii.


Ako alternatívu k zrušeniu rezervácie alebo v prípade, že zrušenie rezervácie už nie je technicky možné, pretože rezervácia už nie je v stave „pripravuje sa“, môžete tiež nechať rezerváciu zaniknúť tým, že si rezervované výrobky nevyzdvihnete v rámci lehoty rezervácie uvedenej v bode 6.3.

6.6 Prehľad


Pokiaľ je funkcia rezervácie v aplikácii Lidl Plus aktívna, vaše rezervácie sa zobrazujú vo vašom účte.

7 Vaše povinnosti


Ste povinný

• pri registrácii uviesť správne údaje a aktualizovať svoj profil;

• uchovávať svoje heslo v tajnosti a zmeniť ho v prípade zneužitia alebo podozrenia zo zneužitia a

• využívať službu v súlade s platnými právnymi predpismi.


8 Odstúpenie od zmluvy


8.1 Právo na odstúpenie od zmluvy


Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy.


Aby ste mohli uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, musíte nám zaslať na adresu


Lidl Stiftung & Co. KG

Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Nemecko

Telefón: 0800 005 095

E-mail: ochranaosobnychudajov@lidlplus.sk


jednoznačné vyhlásenie (napr. listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) o vašom rozhodnutí zrušiť túto zmluvu. Na tento účel môžete použiť priložený vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý však nie je povinný. Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí, ak oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy zašlete pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.


8.2 Dôsledky odstúpenia od zmluvy


Ak odstúpite od tejto zmluvy, musíme vám bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bolo doručené oznámenie o vašom odstúpení od tejto zmluvy, vrátiť všetky platby, ktoré sme od vás prijali, vrátane nákladov na doručenie (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich zo skutočnosti, že ste si zvolili iný typ doručenia ako je najlacnejšie štandardné doručenie, ktoré ponúkame). Na toto vrátenie použijeme rovnaký platobný prostriedok, ktorý ste použili pri pôvodnej transakcii, ak sa s vami výslovne nedohodneme inak; v žiadnom prípade vám za toto vrátenie nebudeme účtovať poplatky.


Ak ste požiadali o začatie poskytovania služieb počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, musíte nám zaplatiť primeranú sumu zodpovedajúcu podielu služieb, ktoré už boli poskytnuté do okamihu, keď nám oznámite uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy v súvislosti s touto zmluvou, v porovnaní s celkovým rozsahom služieb uvedených v zmluve.


8.3 Formulár na odstúpenie od zmluvy



Formulár na stiahnutie vo formáte PDF.

9 Zodpovednosť


Zodpovedáme bez obmedzenia za úmysel a hrubú nedbanlivosť, ako aj za škody vyplývajúce z ujmy na živote alebo zdraví.


V prípade miernej nedbanlivosti sme zodpovední len v prípade porušenia podstatnej zmluvnej povinnosti. Podstatnou zmluvnou povinnosťou v tomto zmysle je povinnosť, ktorej splnenie v prvom rade umožňuje plnenie zmluvy a na ktorej splnenie sa preto zmluvný partner môže pravidelne spoliehať. V tomto prípade je zodpovednosť obmedzená na typickú a predvídateľnú škodu v čase uzavretia zmluvy.


Obmedzenie zodpovednosti platí primerane aj v prospech našich zamestnancov, zástupcov a sprostredkovateľov.


Akákoľvek zodpovednosť z našej strany za záruky, ktoré sú ako také výslovne označené, a za nároky na základe zákona o zodpovednosti za škodu spôsobenú vadou výrobku zostávajú nedotknuté.


Vo všetkých ostatných ohľadoch je akákoľvek zodpovednosť z našej strany vylúčená.


10 Vypovedanie, vymazanie


Účastník je oprávnený kedykoľvek ukončiť účasť v programe bez udania dôvodu aktiváciou funkcie „Odstrániť účet“. Výpoveď zo strany spoločnosti Lidl Stiftung je tiež možné bez udania dôvodu kedykoľvek s výpovednou lehotou 10 dní. Právo strán na mimoriadne ukončenie zo závažných dôvodov zostáva nedotknuté.

11 Záverečné ustanovenia


Európska komisia poskytuje online portál na riešenie sporov na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nie sme však povinní a ani ochotní zúčastniť sa konania o riešení sporu pred spotrebiteľským rozhodcovským senátom.



Podmienky používania aplikácie „Lidl Plus“ na stiahnutie nájdete tu:

Pre zobrazenie PDF dokumentu môžete využiť bezplatný program Adobe Acrobat Reader.