ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Chceš sa niečo opýtať? skus sa ako prvé pozreť na túto sekciu, kde nájdeš odpovede na najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov.

TOVAR

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Môžem si tovar vopred objednať na vyzdvihnutie?

Ako vedúci diskontný obchod ponúkame overenú kvalitu a čerstvosť za najlepšiu cenu. Aby sme pritom mohli pracovať v súlade s požiadavkami zákazníkov a zároveň efektívne, prosíme vás o pochopenie, že sa tovar nedá objednať a pripraviť na vyzdvihnutie.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Zakúpený výrobok sa mi nepáči alebo je poškodený. Ako postupovať?

Obráťte sa s dokladom o kúpe na svoju najbližšiu predajňu alebo využite kontakt na servis v návode na obsluhu. Pokiaľ už návod na obsluhu nemáte, môžete si ho tu stiahnuť.
Neužitočné? Tu vám pomôžeme osobne.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Môžem v predajni odovzdať staré elektrospotrebiče na likvidáciu?

Nie, ako obchodník s potravinami Lidl nemá povinnosť ich prevzatia. Tieto staré spotrebiče však môžete bezplatne odovzdať na likvidáciu v komunálnych a mestských zberných miestach.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Nie som spokojný(á) s kvalitou potravín. Môžem ich vrátiť?

Pokiaľ nie ste spokojný(á), reklamujte prosím výrobok čo najskôr na ktorejkoľvek našej predajni, a to aj bez pokladničného dokladu.
Neužitočné? Tu vám pomôžeme osobne.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Aké hodnotenia kvality a trvalej udržateľnosti majú produkty Lidl?

V závislosti od produktu sú naše produkty a procesy overené z hľadiska bezpečnosti a kvality. Viac informácií
Tu nájdete certifikáty a pečate kvality našich produktov.
Máte ďalšie otázky? Tu vám osobne pomôžeme.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Chýba mi diel alebo príslušenstvo nejakého výrobku. Čo môžem robiť?

V prípade náhradných dielov sa, prosím, obráťte na servisného partnera uvedeného v návode na použitie prístroja.
Máte ďalšie otázky? Tu vám osobne pomôžeme.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Ako získam návod na použitie k produktu?

Tu si môžete stiahnuť návody na použitie produktov našich vlastných značiek.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Čo je aktuálne v ponuke?

Tu nájdete našu aktuálnu ponuku.
Stiahnite si aplikáciu Lidl alebo odoberajte náš newsletter, aby ste boli informovaní o ponukách.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Ako sa mení ponuka?

Naše ponuky Food a Non Food sa objavujú vždy v pondelok a vo štvrtok.
V priebehu roka máme navyše tematické týždne týkajúce sa potravín (francúzsky, taliansky, ázijský atď.). Na Veľkú noc a Vianoce ponúkame artikle Deluxe. 
Stiahnite si aplikáciu Lidl alebo odoberajte náš newsletter, aby ste boli informovaní o ponukách.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Ako zistím, v ktorej predajni je akčný výrobok ešte dostupný?

Prosíme vás o pochopenie, že z dôvodu rýchlej dynamiky predaja nemôžeme poskytovať informácie o stavoch akčných výrobkov. 

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Kde je najbližšia predajňa?

Tu nájdete najbližšie predajne.
Alebo využite aplikáciu Lidl.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám pomôžeme.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Zákon o DPH od 1.1.2018

Vážení zákazníci,
tovar ponúkaný spoločnosťou Lidl v rámci maloobchodnej siete predajní je určený výlučne na konečnú spotrebu. Spoločnosť Lidl v rámci svojich predajní nerealizuje veľkoobchodný predaj tovaru iným podnikateľským subjektom na účely ďalšieho predaja. Zákazník, ktorý sa rozhodne realizovať nákup v maloobchodnej predajni Lidl, môže daný nákup realizovať len ako spotrebiteľ s vystavením pokladničného dokladu. Za pochopenie ďakujeme.

PREDAJNE

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Kde je najbližšia predajňa?

Tu nájdete najbližšie predajne.
Alebo využite aplikáciu Lidl.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám pomôžeme.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Kde nájdem otváracie hodiny predajne?

Tu nájdete otváracie hodiny našich predajní.
Alebo využite aplikáciu Lidl.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám pomôžeme.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Kde nájdem telefónne číslo predajne?

Všetky podnety, želania a otázky je možné smerovať na zákaznícky servis spoločnosti Lidl prostredníctvom kontaktného formulára.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Ktoré predajne majú vlastnú pekáreň?

Tu nájdete najbližšie predajne a všetky poskytované služby, ako je vlastná pekáreň.
Alebo využite aplikáciu Lidl s doplnkovými informáciami.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám osobne pomôžeme.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Kde sú predajne v zahraničí?

Tu nájdete naše predajne v Európe.
Alebo si tu stiahnite súradnice našich predajní pre navigačné zariadenie.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám osobne pomôžeme.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Ako môžem zaplatiť v predajni?

Máte nasledovné možnosti bezhotovostných platieb:
VISA, Visa Elektron, MasterCard, Mastercard Eurocard, Master Dinners, Google Pay, Apple Pay
potravinové poukážky: Vaša, Ticket Restaurant, DOXX, UP Slovensko, AXASOFT, Ticket Multi (s logom Lidl), Endered, Callio gastro
Platba na faktúru nie je možná. 
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám osobne pomôžeme.

ZAMESTNANIE

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Ako sa môžem uchádzať o zamestnanie v spoločnosti Lidl?

Denne aktualizovanú ponuku voľných miest nájdete priamo na našich webových stránkach. Vyberte si pozíciu, ktorá Vás zaujme, a prihláste sa na voľné miesto priamo prostredníctvom online formulára, ktorý nájdete pod každým konkrétnym inzerátom. Nezabudnite priložiť svoj životopis vo formáte *.doc, *.docx, *.rtf alebo *.pdf. Prípadne môžete priložiť aj motivačný dopis alebo ďalšie prílohy.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Môžem si podať iniciatívnu žiadosť o zamestnanie?

Prostredníctvom portálu pre uchádzačov o zamestnanie na kariérnej webovej stránke radi prijímame aj iniciatívne žiadosti o zamestnanie.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Ešte som nedostal potvrdenie o prijatí žiadosti. Čo môžem robiť?

Spracovanie žiadostí o zamestnanie môže trvať niekoľko týždňov, majte preto prosím strpenie a počkajte na našu odpoveď. Určite vás budeme kontaktovať. 

LETÁKY

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Už nechcem dostávať letáky. Čo musím urobiť?

Letáky sú roznášané hromadne, takže nie je možné odstrániť jednotlivé adresy. Prosím, označte si poštovú schránku, že nechcete dostávať reklamné prospekty.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Ako môžem (opäť) dostávať letáky

Roznášanie letákov sa uskutočňuje v spádovej oblasti danej predajne. Pri týchto otázkach vám radi poskytneme individuálne informácie.
Aktuálne ponuky nájdete tu.
A s aplikáciou Lidl nielenže uvidíte ponuky, ale si aj budete môcť nastaviť pripomienky nových ponúk.

Skryť obsah
Zobraziť obsah
Chcel by som dodávať do spoločnosti Lidl. Na koho sa môžem obrátiť?

Prosím, kontaktujte nás a pošlite nám podnikovú prezentáciu a informácie o produktoch.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV