HERMES KOMUNIKÁTOR 2019

Najlepšie komunikujúcou a najdôveryhodnejšou firmou na Slovensku je stále Lidl

Diskont uspel v hodnotení komunikácie i dôveryhodnosti, ocenila ho verejnosť aj odborníci

Lidl je dlhodobo lídrom v oblasti komunikácie so zákazníkom, potvrdzujú to získané ocenenia Hermes Komunikátor roka a Najdôveryhodnejšia značka. Diskontný reťazec ocenila verejnosť i odborníci.

Hermes Komunikátor roka je jediná súťaž na Slovensku, ktorá sa zameriava na komunikáciu inštitúcii so zákazníkmi. Lidl v jej šiestom ročníku, rovnako ako päťkrát predtým, zvíťazil vo svojej kategórií podľa dlhodobého prieskumu verejnej mienky, v hlasovaní verejnosti medzi obchodnými reťazcami a odniesol si tiež absolútnu cenu verejnosti. Diskont získal aj špeciálnu cenu za projekt „Chlieb hokejový“. Lidl získal v súťaži Hermes Komunikátor roka celkovo už 24 prvenstiev.

O komunikácii a vzťahu so zákazníkom hovorí aj ocenenie Najdôveryhodnejšia značka. Víťaza každoročne určia v rozsiahlom celonárodnom prieskume tisíce slovenských spotrebiteľov. Lidl po tretíkrát uspel vo svojej kategórií a je najdôveryhodnejším medzinárodným predajcom potravín na Slovensku za rok 2019.

 „Všetko čo robíme, robíme s ľuďmi a pre ľudí. Naši zákazníci a zamestnanci sú pre nás preto najdôležitejšími osobami v rámci nášho podnikania. Pre nich a s nimi sa snažíme každým dňom zlepšovať, pre nich a s nimi rozvíjame našu ponuku, služby a komunikáciu. Úprimne si vážime každé získané ocenenie a vnímame ho v prvom rade ako záväzok do budúcnosti,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika.

Hermes komunikátor