danger
Prehliadač sa nepodporuje

Váš prehliadač sa nepodporuje

Často kladené otázky

TOVAR

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Môžem si tovar vopred objednať na vyzdvihnutie?

Ako vedúci diskontný obchod ponúkame overenú kvalitu a čerstvosť za najlepšiu cenu. Aby sme pritom mohli pracovať v súlade s požiadavkami zákazníkov a zároveň efektívne, prosíme vás o pochopenie, že sa tovar nedá objednať a pripraviť na vyzdvihnutie.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Zakúpený výrobok sa mi nepáči alebo je poškodený. Ako postupovať?

Obráťte sa s dokladom o kúpe na svoju najbližšiu predajňu alebo využite kontakt na servis v návode na obsluhu. Pokiaľ už návod na obsluhu nemáte, môžete si ho tu stiahnuť.
Neužitočné? Tu vám pomôžeme osobne.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Môžem v predajni odovzdať staré elektrospotrebiče na likvidáciu?

Nie, ako obchodník s potravinami Lidl nemá povinnosť ich prevzatia. Tieto staré spotrebiče však môžete bezplatne odovzdať na likvidáciu v komunálnych a mestských zberných miestach.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nie som spokojný(á) s kvalitou potravín. Môžem ich vrátiť?

Pokiaľ nie ste spokojný(á), reklamujte prosím výrobok čo najskôr na ktorejkoľvek našej predajni, a to aj bez pokladničného dokladu.
Neužitočné? Tu vám pomôžeme osobne.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Aké hodnotenia kvality a trvalej udržateľnosti majú produkty Lidl?

V závislosti od produktu sú naše produkty a procesy overené z hľadiska bezpečnosti a kvality. Viac informácií
Tu nájdete certifikáty a pečate kvality našich produktov.
Máte ďalšie otázky? Tu vám osobne pomôžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Chýba mi diel alebo príslušenstvo nejakého výrobku. Čo môžem robiť?

V prípade náhradných dielov sa, prosím, obráťte na servisného partnera uvedeného v návode na použitie prístroja.
Máte ďalšie otázky? Tu vám osobne pomôžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ako získam návod na použitie k produktu?

Tu si môžete stiahnuť návody na použitie produktov našich vlastných značiek.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Čo je aktuálne v ponuke?

Tu nájdete našu aktuálnu ponuku.
Stiahnite si aplikáciu Lidl alebo odoberajte náš newsletter, aby ste boli informovaní o ponukách.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ako sa mení ponuka?

Naše ponuky Food a Non Food sa objavujú vždy v pondelok a vo štvrtok.
V priebehu roka máme navyše tematické týždne týkajúce sa potravín (francúzsky, taliansky, ázijský atď.). Na Veľkú noc a Vianoce ponúkame artikle Deluxe. 
Stiahnite si aplikáciu Lidl alebo odoberajte náš newsletter, aby ste boli informovaní o ponukách.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ako zistím, v ktorej predajni je akčný výrobok ešte dostupný?

Prosíme vás o pochopenie, že z dôvodu rýchlej dynamiky predaja nemôžeme poskytovať informácie o stavoch akčných výrobkov. 

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde je najbližšia predajňa?

Tu nájdete najbližšie predajne.
Alebo využite aplikáciu Lidl.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám pomôžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Zákon o DPH od 1.1.2018

Vážení zákazníci,
tovar ponúkaný spoločnosťou Lidl v rámci maloobchodnej siete predajní je určený výlučne na konečnú spotrebu. Spoločnosť Lidl v rámci svojich predajní nerealizuje veľkoobchodný predaj tovaru iným podnikateľským subjektom na účely ďalšieho predaja. Zákazník, ktorý sa rozhodne realizovať nákup v maloobchodnej predajni Lidl, môže daný nákup realizovať len ako spotrebiteľ s vystavením pokladničného dokladu. Za pochopenie ďakujeme.

PREDAJNE

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde je najbližšia predajňa?

Tu nájdete najbližšie predajne.
Alebo využite aplikáciu Lidl.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám pomôžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde nájdem otváracie hodiny predajne?

Tu nájdete otváracie hodiny našich predajní.
Alebo využite aplikáciu Lidl.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám pomôžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde nájdem telefónne číslo predajne?

Všetky podnety, želania a otázky je možné smerovať na zákaznícky servis spoločnosti Lidl prostredníctvom kontaktného formulára.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ktoré predajne majú vlastnú pekáreň?

Tu nájdete najbližšie predajne a všetky poskytované služby, ako je vlastná pekáreň.
Alebo využite aplikáciu Lidl s doplnkovými informáciami.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám osobne pomôžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde sú predajne v zahraničí?

Tu nájdete naše predajne v Európe.
Alebo si tu stiahnite súradnice našich predajní pre navigačné zariadenie.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám osobne pomôžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ako môžem zaplatiť v predajni?

Máte nasledovné možnosti bezhotovostných platieb:
VISA, Visa Elektron, MasterCard, Mastercard Eurocard, Master Dinners, Google Pay, Apple Pay
potravinové poukážky: Vaša, Ticket Restaurant, DOXX, UP Slovensko, AXASOFT, Ticket Multi (s logom Lidl), Endered, Callio gastro
Platba na faktúru nie je možná. 
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám osobne pomôžeme.

ZAMESTNANIE

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ako sa môžem uchádzať o zamestnanie v spoločnosti Lidl?

Denne aktualizovanú ponuku voľných miest nájdete priamo na našich webových stránkach. Vyberte si pozíciu, ktorá Vás zaujme, a prihláste sa na voľné miesto priamo prostredníctvom online formulára, ktorý nájdete pod každým konkrétnym inzerátom. Nezabudnite priložiť svoj životopis vo formáte *.doc, *.docx, *.rtf alebo *.pdf. Prípadne môžete priložiť aj motivačný dopis alebo ďalšie prílohy.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Môžem si podať iniciatívnu žiadosť o zamestnanie?

Prostredníctvom portálu pre uchádzačov o zamestnanie na kariérnej webovej stránke radi prijímame aj iniciatívne žiadosti o zamestnanie.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ešte som nedostal potvrdenie o prijatí žiadosti. Čo môžem robiť?

Spracovanie žiadostí o zamestnanie môže trvať niekoľko týždňov, majte preto prosím strpenie a počkajte na našu odpoveď. Určite vás budeme kontaktovať. 

LETÁKY

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Už nechcem dostávať letáky. Čo musím urobiť?

Letáky sú roznášané hromadne, takže nie je možné odstrániť jednotlivé adresy. Prosím, označte si poštovú schránku, že nechcete dostávať reklamné prospekty.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ako môžem (opäť) dostávať letáky

Roznášanie letákov sa uskutočňuje v spádovej oblasti danej predajne. Pri týchto otázkach vám radi poskytneme individuálne informácie.
Aktuálne ponuky nájdete tu.
A s aplikáciou Lidl nielenže uvidíte ponuky, ale si aj budete môcť nastaviť pripomienky nových ponúk.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV