danger
Prehliadač sa nepodporuje

Váš prehliadač sa nepodporuje

Často kladené otázky

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Môžem si tovar vopred objednať na vyzdvihnutie?

Ako vedúci diskontný obchod ponúkame overenú kvalitu a čerstvosť za najlepšiu cenu. Aby sme pritom mohli pracovať v súlade s požiadavkami zákazníkov a zároveň efektívne, prosíme vás o pochopenie, že sa tovar nedá objednať a pripraviť na vyzdvihnutie.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ako môžem zaplatiť v predajni?

Máte nasledovné možnosti bezhotovostných platieb:
VISA, Visa Elektron
MasterCard, Mastercard Eurocard, Master
Dinners
potravinové poukážky: Vaša, Ticket Restaurant, DOXX, Chéque Déjeuner, Ticket Multi (s logom Lidl), Endered, Callio gastro
Platba na faktúru nie je možná. 
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám osobne pomôžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Zakúpený výrobok sa mi nepáči alebo je poškodený. Ako postupovať?

Obráťte sa s dokladom o kúpe na svoju najbližšiu predajňu alebo využite kontakt na servis v návode na obsluhu. Pokiaľ už návod na obsluhu nemáte, môžete si ho tu stiahnuť.
Neužitočné? Tu vám pomôžeme osobne.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Môžem v predajni odovzdať staré elektrospotrebiče na likvidáciu?

Nie, ako obchodník s potravinami Lidl nemá povinnosť ich prevzatia. Tieto staré spotrebiče však môžete bezplatne odovzdať na likvidáciu v komunálnych a mestských zberných miestach.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nie som spokojný(á) s kvalitou potravín. Môžem ich vrátiť?

Pokiaľ nie ste spokojný(á), reklamujte prosím výrobok čo najskôr na ktorejkoľvek našej predajni, a to aj bez pokladničného dokladu.
Neužitočné? Tu vám pomôžeme osobne.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Aké hodnotenia kvality a trvalej udržateľnosti majú produkty Lidl?

V závislosti od produktu sú naše produkty a procesy overené z hľadiska bezpečnosti a kvality. Viac informácií
Tu nájdete certifikáty a pečate kvality našich produktov.
Máte ďalšie otázky? Tu vám osobne pomôžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Chýba mi diel alebo príslušenstvo nejakého výrobku. Čo môžem robiť?

V prípade náhradných dielov sa, prosím, obráťte na servisného partnera uvedeného v návode na použitie prístroja.
Máte ďalšie otázky? Tu vám osobne pomôžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ako získam návod na použitie k produktu?

Tu si môžete stiahnuť návody na použitie produktov našich vlastných značiek.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Čo je aktuálne v ponuke?

Tu nájdete našu aktuálnu ponuku.
Stiahnite si aplikáciu Lidl alebo odoberajte náš newsletter, aby ste boli informovaní o ponukách.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ako sa mení ponuka?

Naše ponuky Food a Non Food sa objavujú vždy v pondelok a vo štvrtok.
V priebehu roka máme navyše tematické týždne týkajúce sa potravín (francúzsky, taliansky, ázijský atď.). Na Veľkú noc a Vianoce ponúkame artikle Deluxe. 
Stiahnite si aplikáciu Lidl alebo odoberajte náš newsletter, aby ste boli informovaní o ponukách.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ako zistím, v ktorej predajni je akčný výrobok ešte dostupný?

Prosíme vás o pochopenie, že z dôvodu rýchlej dynamiky predaja nemôžeme poskytovať informácie o stavoch akčných výrobkov. 

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ako sa môžem uchádzať o zamestnanie v spoločnosti Lidl?

Denne aktualizovanú ponuku voľných miest nájdete priamo na našich webových stránkach. Vyberte si pozíciu, ktorá Vás zaujme, a prihláste sa na voľné miesto priamo prostredníctvom online formulára, ktorý nájdete pod každým konkrétnym inzerátom. Nezabudnite priložiť svoj životopis vo formáte *.doc, *.docx, *.rtf alebo *.pdf. Prípadne môžete priložiť aj motivačný dopis alebo ďalšie prílohy.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Môžem si podať iniciatívnu žiadosť o zamestnanie?

Prostredníctvom portálu pre uchádzačov o zamestnanie na kariérnej webovej stránke radi prijímame aj iniciatívne žiadosti o zamestnanie.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ešte som nedostal potvrdenie o prijatí žiadosti. Čo môžem robiť?

Spracovanie žiadostí o zamestnanie môže trvať niekoľko týždňov, majte preto prosím strpenie a počkajte na našu odpoveď. Určite vás budeme kontaktovať. 

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde je najbližšia predajňa?

Tu nájdete najbližšie predajne.
Alebo využite aplikáciu Lidl.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám pomôžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde nájdem otváracie hodiny predajne?

Tu nájdete otváracie hodiny našich predajní.
Alebo využite aplikáciu Lidl.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám pomôžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde nájdem telefónne číslo predajne?

Všetky podnety, želania a otázky je možné smerovať na zákaznícky servis spoločnosti Lidl prostredníctvom kontaktného formulára.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ktoré predajne majú vlastnú pekáreň?

Tu nájdete najbližšie predajne a všetky poskytované služby, ako je vlastná pekáreň.
Alebo využite aplikáciu Lidl s doplnkovými informáciami.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám osobne pomôžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde sú predajne v zahraničí?

Tu nájdete naše predajne v Európe.
Alebo si tu stiahnite súradnice našich predajní pre navigačné zariadenie.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám osobne pomôžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ako môžem (opäť) dostávať letáky

Roznášanie letákov sa uskutočňuje v spádovej oblasti danej predajne. Pri týchto otázkach vám radi poskytneme individuálne informácie.
Aktuálne ponuky nájdete tu.
A s aplikáciou Lidl nielenže uvidíte ponuky, ale si aj budete môcť nastaviť pripomienky nových ponúk.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Už nechcem dostávať letáky. Čo musím urobiť?

Letáky sú roznášané hromadne, takže nie je možné odstrániť jednotlivé adresy. Prosím, označte si poštovú schránku, že nechcete dostávať reklamné prospekty.