ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Chceš sa niečo opýtať? Skús sa ako prvé pozrieť na túto sekciu, kde nájdeš odpovede na najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov.

TOVAR

Môžem si tovar vopred objednať na vyzdvihnutie?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Ako vedúci diskontný obchod ponúkame overenú kvalitu a čerstvosť za najlepšiu cenu. Aby sme pritom mohli pracovať v súlade s požiadavkami zákazníkov a zároveň efektívne, prosíme vás o pochopenie, že sa tovar nedá objednať a pripraviť na vyzdvihnutie.

Zakúpený výrobok sa mi nepáči alebo je poškodený. Ako postupovať?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Obráťte sa s dokladom o kúpe na svoju najbližšiu predajňu alebo využite kontakt na servis v návode na obsluhu. Pokiaľ už návod na obsluhu nemáte, môžete si ho tu stiahnuť.
Neužitočné? Tu vám pomôžeme osobne.

Môžem v predajni odovzdať staré elektrospotrebiče na likvidáciu?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Nie, ako obchodník s potravinami Lidl nemá povinnosť ich prevzatia. Tieto staré spotrebiče však môžete bezplatne odovzdať na likvidáciu v komunálnych a mestských zberných miestach.

Nie som spokojný(á) s kvalitou potravín. Môžem ich vrátiť?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Pokiaľ nie ste spokojný(á), reklamujte prosím výrobok čo najskôr na ktorejkoľvek našej predajni, a to aj bez pokladničného dokladu.
Neužitočné? Tu vám pomôžeme osobne.

Aké hodnotenia kvality a trvalej udržateľnosti majú produkty Lidl?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

V závislosti od produktu sú naše produkty a procesy overené z hľadiska bezpečnosti a kvality. Viac informácií
Tu nájdete certifikáty a pečate kvality našich produktov.
Máte ďalšie otázky? Tu vám osobne pomôžeme.

Chýba mi diel alebo príslušenstvo nejakého výrobku. Čo môžem robiť?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

V prípade náhradných dielov sa, prosím, obráťte na servisného partnera uvedeného v návode na použitie prístroja.
Máte ďalšie otázky? Tu vám osobne pomôžeme.

Ako získam návod na použitie k produktu?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Tu si môžete stiahnuť návody na použitie produktov našich vlastných značiek.

Čo je aktuálne v ponuke?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Tu nájdete našu aktuálnu ponuku.
Stiahnite si aplikáciu Lidl alebo odoberajte náš newsletter, aby ste boli informovaní o ponukách.

Ako sa mení ponuka?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Naše ponuky Food a Non Food sa objavujú vždy v pondelok a vo štvrtok.
V priebehu roka máme navyše tematické týždne týkajúce sa potravín (francúzsky, taliansky, ázijský atď.). Na Veľkú noc a Vianoce ponúkame artikle Deluxe. 
Stiahnite si aplikáciu Lidl alebo odoberajte náš newsletter, aby ste boli informovaní o ponukách.

Ako zistím, v ktorej predajni je akčný výrobok ešte dostupný?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Prosíme vás o pochopenie, že z dôvodu rýchlej dynamiky predaja nemôžeme poskytovať informácie o stavoch akčných výrobkov. 

Kde je najbližšia predajňa?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Tu nájdete najbližšie predajne.
Alebo využite aplikáciu Lidl.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám pomôžeme.

Zákon o DPH od 1.1.2018
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Vážení zákazníci,
tovar ponúkaný spoločnosťou Lidl v rámci maloobchodnej siete predajní je určený výlučne na konečnú spotrebu. Spoločnosť Lidl v rámci svojich predajní nerealizuje veľkoobchodný predaj tovaru iným podnikateľským subjektom na účely ďalšieho predaja. Zákazník, ktorý sa rozhodne realizovať nákup v maloobchodnej predajni Lidl, môže daný nákup realizovať len ako spotrebiteľ s vystavením pokladničného dokladu. Za pochopenie ďakujeme.

PREDAJNE

Kde je najbližšia predajňa?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Tu nájdete najbližšie predajne.
Alebo využite aplikáciu Lidl.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám pomôžeme.

Kde nájdem otváracie hodiny predajne?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Tu nájdete otváracie hodiny našich predajní.
Alebo využite aplikáciu Lidl.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám pomôžeme.

Kde nájdem telefónne číslo predajne?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Všetky podnety, želania a otázky je možné smerovať na zákaznícky servis spoločnosti Lidl prostredníctvom kontaktného formulára.

Ktoré predajne majú vlastnú pekáreň?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Tu nájdete najbližšie predajne a všetky poskytované služby, ako je vlastná pekáreň.
Alebo využite aplikáciu Lidl s doplnkovými informáciami.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám osobne pomôžeme.

Kde sú predajne v zahraničí?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Tu nájdete naše predajne v Európe.
Alebo si tu stiahnite súradnice našich predajní pre navigačné zariadenie.
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám osobne pomôžeme.

Ako môžem zaplatiť v predajni?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Máte nasledovné možnosti bezhotovostných platieb:
VISA, Visa Elektron, MasterCard, Mastercard Eurocard, Master Dinners, Google Pay, Apple Pay
potravinové poukážky: Vaša, Ticket Restaurant, DOXX, UP Slovensko, AXASOFT, Ticket Multi (s logom Lidl), Endered, Callio gastro
Platba na faktúru nie je možná. 
Nezistili ste, čo ste potrebovali? Tu vám osobne pomôžeme.

ZAMESTNANIE

Ako sa môžem uchádzať o zamestnanie v spoločnosti Lidl?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Denne aktualizovanú ponuku voľných miest nájdete priamo na našich webových stránkach. Vyberte si pozíciu, ktorá Vás zaujme, a prihláste sa na voľné miesto priamo prostredníctvom online formulára, ktorý nájdete pod každým konkrétnym inzerátom. Nezabudnite priložiť svoj životopis vo formáte *.doc, *.docx, *.rtf alebo *.pdf. Prípadne môžete priložiť aj motivačný dopis alebo ďalšie prílohy.

Môžem si podať iniciatívnu žiadosť o zamestnanie?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Prostredníctvom portálu pre uchádzačov o zamestnanie na kariérnej webovej stránke radi prijímame aj iniciatívne žiadosti o zamestnanie.

Ešte som nedostal potvrdenie o prijatí žiadosti. Čo môžem robiť?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Spracovanie žiadostí o zamestnanie môže trvať niekoľko týždňov, majte preto prosím strpenie a počkajte na našu odpoveď. Určite vás budeme kontaktovať. 

LETÁKY

Už nechcem dostávať letáky. Čo musím urobiť?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Letáky sú roznášané hromadne, takže nie je možné odstrániť jednotlivé adresy. Prosím, označte si poštovú schránku, že nechcete dostávať reklamné prospekty.

Ako môžem (opäť) dostávať letáky
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Roznášanie letákov sa uskutočňuje v spádovej oblasti danej predajne. Pri týchto otázkach vám radi poskytneme individuálne informácie.
Aktuálne ponuky nájdete tu.
A s aplikáciou Lidl nielenže uvidíte ponuky, ale si aj budete môcť nastaviť pripomienky nových ponúk.

Chcel by som dodávať do spoločnosti Lidl. Na koho sa môžem obrátiť?
Skryť obsah
Zobraziť obsah

Prosím, kontaktujte nás a pošlite nám podnikovú prezentáciu a informácie o produktoch.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV