Tento prehliadač nie je podporovaný
Pre správne zobrazenie webovej stránky, prosím, použi jeden z týchto prehliadačov:Upozornenie:Prehliadač Internet Explorer už nie je podporovaný.
    Brand Navigation
    1. Spoločenská zodpovednosť
    2. Kariéra
    3. O nás
    4. Nehnuteľnosti
    5. Všeobecné informácie

    Ako aktivovať Lidl Pay v aplikácii

    1. Krok 1

      Na svojej karte Lidl Plus klikni na „Zaplať s Lidl Pay“

    2. Krok 2

      Klikni na pridať platobnú kartu

    3. Krok 3

      Zadaj údaje o svojej platobnej karte

    4. Krok 4

      Pred platbou klikni na svoju Lidl Plus kartu a „Zaplať s Lidl Pay“

    Nešlo ti zaplatiť nákup s Lidl Pay? Môže to mať nasledovnú príčinu:


    Lidl Pay platby sú v rámci tvojho bankovníctva považované ako tzv. internetové platby. Pokiaľ máš na svojej platobnej karte/v internetovom bankovníctve/aplikácii zakázané platby na internete alebo máš nízky limit, nebudeš môcť pri pokladni zaplatiť svoj nákup pomocou Lidl Pay. Pre používanie Lidl Pay je nutné, aby boli povolené platby kartou na internete a nastavený dostatočný limit platby.

    Pre správnu funkciu Lidl Pay je nutné mať povolené upozornenia:


    Pokiaľ chceš začať používať Lidl Pay, je potrebné, aby tvoj telefón umožnil komunikovať aplikácii Lidl Plus s tvojou bankovou aplikáciou. Preto sa ti pri prvom zapnutí Lidl Pay zobrazí upozornenie. Neboj sa, nie je to povolenie reklamných oznámení, ale povolenie systémových hlásení.

    Pokiaľ bude tvoja banka požadovať potvrdenie platby, urobíš tak vo svojej bankovej aplikácii a potom sa automaticky vrátiš do Lidl Plus a dokončíš nákup.


    Čo robiť, keď k platbe prostredníctvom Lidl Pay aj napriek tomu nedôjde?

    Obráť sa na našich kolegov v predajni. V ojedinelých prípadoch je možné, že platbu nepôjde uskutočniť a budeš tak musieť použiť bežnú platobnú kartu.