Informácie o ochrane údajov Lidl Plus

1. Prehľad


Lidl Plus je vernostný program (ďalej len„služba“ alebo„Lidl Plus“), ktorý vám ponúka ponuky a akcie od spoločností skupiny Lidl a vybraných spolupracujúcich partnerov prispôsobené vašim záujmom.


Službu Lidl Plus môžete využívať tak, že sa zaregistrujete vo vybraných online službách skupiny Lidl („online služby“,napr. online obchody, služba Klikni a vyzdvihni, aplikácie atď.). Upozorňujeme, že niektoré funkcie sú dostupné len prostredníctvom aplikácie Lidl. Napríklad pri pokladni sa musíte identifikovať pomocou aplikácie Lidl, aby sa vaše nákupy v predajniach Lidl priradili k vášmu profilu Lidl Plus.

2. Kontaktné údaje prevádzkovateľa a pracovníka zodpovedného za ochranu osobných údajov


Ak nie je ďalej uvedené inak, za spracúvanie Vašich údajov v rámci služby Lidl Plus zodpovedá spoločnosť Lidl Stiftung & Co KG, Stiftsbergstraße 1, 74172 Neckarsulm („Lidl Stiftung“,„my“,„nás“).


Pracovníka zodpovedného za ochranu osobných údajov Lidl Stiftung môžete kontaktovať na vyššie uvedenej adrese alebo na adrese ochranaosobnychudajov@lidlplus.sk.

3. Účely spracúvania, právne základy a príjemcovia

3.1 Registrácia do služby Lidl Plus a správa účtu


Účely spracúvania údajov/právny základ


Po registrácii môžete Lidl Plus používať vo všetkých pripojených online službách s rovnakým používateľským menom a heslom a vo svojom účte Lidl Plus máte prístup k hlavným údajom zákazníka, histórii nákupov a funkciám Lidl Plus.


Pri registrácii do služby Lidl Plus sa spracúvajú tieto údaje:

  • meno,
  • dátum narodenia,
  • e-mailová adresa,
  • číslo mobilného telefónu,
  • heslo,
  • oslovenie (nepovinné),
  • pohlavie (nepovinné),

váš dátum narodenia potrebujeme, pretože účasť v programe Lidl Plus vyžaduje minimálny vek 18 rokov (pozri časť 2 podmienok účasti) a v prípade niektorých výrobkov (napr. alkoholických nápojov) je potrebné zohľadniť vekové obmedzenia podľa zákonov na ochranu mládeže.


Vo svojom účte Lidl Plus môžete voliteľne zadať aj svoju adresu a priezvisko. Tieto údaje však budú pre určité funkcie povinné.


Ak ste sa zaregistrovali v aplikácii Lidl Plus, spracujeme aj výber vášho preferovaného obchodu Okrem vyššie uvedených údajov dostávame od online služby, ktorú používate, informácie o spôsoboch platby, ktoré sú v nej uložené, a o histórii vašich nákupov a objednávok, ak sú tieto k dispozícii. Prístup k týmto údajom máte vo svojom účte Lidl Plus. Informácie o tom, ktoré online služby prenášajú históriu vašich platieb do vášho účtu Lidl Plus, nájdete v upozorneniach o ochrane údajov online služieb.



Údaje získané počas registrácie spracúvame najmä na tieto účely:

  • komunikácia s vami,
  • zabezpečenie vašej totožnosti ako držiteľa účtu (napr. pri obnove hesla),
  • jasné priradenie vášho nákupného a používateľského správania k vášmu zákazníckemu profilu.

Vašu e-mailovú adresu používame aj na zasielanie upozornení, keď k vášmu kontu pristupujete z nového zariadenia.


Na zabezpečenie registrácie/prihlásenia sa spracúvajú tieto údaje:

  • e-mailová adresa alebo číslo mobilného telefónu,
  • IP adresa,
  • online identifikátory, ako napríklad ID zariadenia,
  • údaje o prehliadači (názov a verzia prehliadača),
  • názov a verzia operačného systému zariadenia, v ktorom je prehliadač nainštalovaný,
  • dátum a čas registrácie/prihlásenia.

Ak chcete používať našu platobnú službu Lidl Pay , s vašim povolením sa do procesu prihlásenia integruje tzv. „dvojfaktorové overenie“. Pri registrácii účtu Lidl Plus vám bude na vaše mobilné telefónne číslo alebo e-mailovú adresu, ktorú máte u nás zaregistrovanú, zaslaný overovací kód. Tým sa zabezpečí, že prístup k vášmu účtu budete mať len vy, aj keď vaše heslo poznajú tretie strany. Dvojfaktorové overenie môžete kedykoľvek deaktivovať prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu. V tomto prípade už nemôžete používať službu Lidl Pay.


Právnym základom vyššie uvedeného spracúvania údajov je článok 6 ods. 1 písm. b) a f) nariadenia GDPR, t. j. vaše údaje spracúvame, aby sme vám mohli poskytovať naše služby v súlade so zmluvou. Náš oprávnený záujem vyplýva z vyššie uvedených účelov spracúvania údajov.


Príjemcovia/kategórie príjemcov


Ak sa prihlásite do online služieb ako používateľ služby Lidl Plus, odovzdáme príslušnému prevádzkovateľovi online služby údaje potrebné na poskytnutie vami požadovanej služby. V závislosti od ponuky:

  • overené prihlasovacie údaje (napr. e-mailová adresa, heslo, číslo mobilného telefónu),
  • základné údaje (napr. meno, adresa, dátum narodenia),
  • uložené spôsoby platby,
  • informácie uložené v časti „O mne“,

Vaše základné údaje o zákazníkoch odovzdávame aj tým spoločnostiam v skupine Lidl, s ktorými sa kontaktujete v súvislosti s požiadavkami na zákaznícky servis.

3.2 Návštevy predajní


Účely spracúvania údajov/právny základ


Ak využívate službu Lidl Plus, môžete sa preukázať pri pokladnici pri návšteve predajne. V tomto prípade zhromažďujeme tieto údaje:

  • navštívenú pobočku,
  • zakúpené alebo vrátené produkty podľa typu, množstva a ceny,
  • kupóny zo zálohomatu a darčekové poukážky, ktoré ste uplatnili,
  • sumu účtenky za nákup,
  • čas platobnej transakcie a použitý platobný prostriedok.

Právnym základom je článok 6 ods. 1 písm. b) nariadenia GDPR, t. j. vyššie uvedené údaje spracúvame na základe zmluvného vzťahu medzi vami a nami.


Aby sme zabránili finančným škodám pre spoločnosti skupiny Lidl, analyzujeme vaše nákupné správanie na účely prevencie podvodov. Analyzujeme najmä to, či a ako často sa položky vracajú. Právnym základom je článok 6 ods. 1 písm. f) nariadenia GDPR. Náš oprávnený záujem vyplýva z vyššie uvedených účelov spracúvania.


V prípade stiahnutia výrobku z trhu skontrolujeme, či ste si zakúpili dotknutý výrobok, aby sme vás mohli o stiahnutí informovať. Toto spracúvanie sa vykonáva na ochranu vášho zdravia (článok 6 ods. 1 písm. d) nariadenia GDPR) a preto, že máme oprávnený záujem informovať vás o stiahnutí výrobku z trhu (článok 6 ods. 1 písm. f) nariadenia GDPR).

3.3 Určenie záujmov o výrobky


Účely spracúvania údajov/právny základ


V Lidl Plus zisťujeme, ktoré výrobky, akcie a služby by vás mohli potenciálne zaujímať a byť pre vás relevantné. To sa uskutočňuje najmä na základe týchto údajov:


  • nákupy v obchode (napr. zakúpené alebo vrátené výrobky podľa typu, množstva a ceny),
  • údaje uložené v účte Lidl Plus,
  • informácie o životných okolnostiach a záujmoch, ktoré sú uložené v časti „O mne“,
  • aktivované a/alebo uplatnené kupóny,
  • účasť na súťažiach a akciách,
  • rezervácie,
  • využívanie ponúk našich partnerov opísaných v časti 3.8 (napr. čas, množstvo, miesto),
  • používanie digitálnych služieb (napr. informácie o vašom oprávnení na prístup k službám našich spolupracujúcich partnerov, trvanie používania služieb, dátum ukončenia bezplatného obdobia, aktivácia a používanie sledovania zliav pre digitálne služby),
  • používaná funkcia Lidl Plus,
  • používanie našej platobnej služby Lidl Pay,

Okrem toho sa na určenie vašich záujmov spracúvajú nasledujúce informácie z online služieb:

  • údaje o používaní aplikácie Lidl, napr.
  • navštívené časti aplikácie,
  • obrazené časti,
  • verzia operačného systému,
  • označenie prístroja,
  • jazyk systému a vybraná krajina,
  • použitá verzia aplikácie Lidl,
  • počet kliknutí.
  • sledovanie údajov, napr.
  • reklamné identifikátory (iOS IDFA, Android advertising ID alebo Huawei ID, e-mailová adresa, adresa, číslo mobilného telefónu),
  • adresa IP/MAC,
  • hlavička HTTP,
  • odtlačok prsta koncového zariadenia,
  • informácie o používaní aplikácií a webových stránok (kliknutia na odkazy, navštívené oblasti, trvanie a frekvencia používania, počet kliknutí a posúvaní obrázkov),
  • tokeny aplikácií a udalostí,
  • informácie z online služieb spoločností skupiny Lidl, napr.
  • o produktoch zakúpených/rezervovaných v online službách podľa typu, množstva a ceny,
  • výška platby a čas platby,
  • použitý platobný prostriedok,
  • zvolený spôsob doručenia,
  • účasť na prieskumoch a súťažiach,
  • produkty uložené v nákupnom košíku,
  • frekvencia nákupných transakcií,
  • údaje o sledovaní webových služieb online,


  • Vaše správanie v súvislosti s marketingovou komunikáciou online služieb, napr.


  • čas otvorenia newslettera,
  • odkazy alebo oblasti, na ktoré ste klikli,
  • trvanie a frekvencia používania.

Na určenie vašich záujmov používame matematicko-štatistické metódy. Na tento účel sa vaše osobné údaje porovnávajú aj s údajmi iných zákazníkov. Na základe tohto porovnania môžeme usúdiť, ktoré výrobky a kampane sú relevantné pre zákazníkov s podobnými záujmami.


Tieto informácie používame na to, aby sme vám a ostatným zákazníkom v online službách poskytovali personalizovanú reklamu prispôsobenú vašim záujmom a ponúkali vám čo najlepšie individuálne ponuky a zľavy. Ak je to možné, dostanete aj personalizované informácie o výrobkoch, akciách, súťažiach, nových službách, zákazníckych prieskumoch , pobočiek, online obchodu. Tieto zistenia využívame aj na optimalizáciu programu Lidl Plus.


Právnym základom je článok 6 ods. 1 písm. b) nariadenia GDPR, t. j. vyššie uvedené údaje spracúvame na základe zmluvného vzťahu medzi vami a nami.


Príjemcovia/kategórie príjemcov


Okrem toho môžeme údaje opísané v tomto odseku preniesť iným spoločnostiam v skupine Lidl alebo iným tretím stranám, ak na to existuje právny základ (najmä váš súhlas s používaním sledovacích technológií v našich online službách).

3.4 Optimalizácia reklamných opatrení, siete pobočiek a ich dizajnu


Účely spracúvania údajov/právny základ


Ak nám v rámci registrácie alebo neskôr vo svojom účte Lidl Plus poskytnete svoju adresu, použijeme ju na optimalizáciu reklamných opatrení (napr. distribúcia letákov, reklamné plagáty) a na optimalizáciu siete predajní.


Tieto údaje sa spracúvajú na základe nášho oprávneného záujmu optimalizovať predajné kanály (článok 6 ods. 1 písm. f) nariadenia GDPR).

3.5 Google reCaptcha


Účely spracúvania údajov/právny základ


Na ochranu nášho procesu registrácie/prihlásenia pred útokmi alebo zneužitím automatizovanými programami (tzv. botmi) používame službu Google reCaptcha. Roboty sa používajú napríklad na získavanie hesiel k zákazníckym účtom alebo na obmedzenie funkčnosti webových stránok prostredníctvom hromadných prenosov údajov.


Služba Google reCaptcha určuje, či interakciu s webovou stránkou vykonáva človek alebo robot. Na tento účel sa analyzuje správanie pri používaní (čas strávený na stránke alebo vykonané pohyby myšou) a spoločnosť Google číta IP adresu a kontroluje, či mohla byť v minulosti priradená robotovi. Ak už raz IP adresa bola priradená robotovi, spoločnosť Google nám túto informáciu sprostredkuje. Tieto IP adresy si potom ukladáme na svoju obranu pred budúcimi útokmi. Táto analýza sa spustí automaticky hneď po otvorení registračnej stránky.


Právnym základom tohto spracovania údajov je článok 6 ods. 1 veta 1 písm. f) nariadenia GDPR. Náš oprávnený záujem vyplýva z vyššie uvedených účelov spracovania.


Príjemcovia/kategórie príjemcov


Pri používaní služby Google reCaptcha spracúva vyššie uvedené údaje na účely poskytovania služby aj spoločnosť Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, Kalifornia 94043, USA. Nemáme žiadny vplyv na spracúvanie a používanie údajov spoločnosťou Google. Ďalšie informácie o spracúvaní údajov spoločnosťou Google nájdete tu: https://policies.google.com/privacy.

3.6 Výherné súťaže


Účely spracúvania údajov/právny základ


Ako používateľ služby Lidl Plus sa môžete zúčastňovať na rôznych súťažiach. Ak nie je v príslušnej súťaži uvedené inak, vaše údaje budú použité v súvislosti s účasťou v súťaži na účely spracovania súťaže (napr. určenie výhercu, oznámenie výhercu, zaslanie výhry) a na účely opísané v časti 3.3. na určenie vašich záujmov.


Právnym základom je článok 6 ods. 1 písm. b) nariadenia GDPR, t. j. vyššie uvedené údaje spracúvame na základe zmluvného vzťahu medzi vami a nami.


Príjemcovia/kategórie príjemcov


Okrem vyššie uvedeného určenia vašich záujmov a prístupu k personalizovanej reklame budú vaše údaje poskytnuté spoločnostiam skupiny Lidl alebo tretím stranám len vtedy, ak je to nevyhnutné na spracovanie súťaže (napr. zaslanie výhry prostredníctvom logistickej spoločnosti).

3.7 Rezervácia výrobkov


Účely spracúvania údajov/právny základ


Ak si rezervujete výrobky prostredníctvom služby Lidl Plus a neskôr si ich zakúpite v predajni, spracúvame tieto informácie, aby sme vám mohli poskytnúť

  • neskorší nákup v pobočke Lidl,
  • zobrazenie histórie rezervácií,
  • špeciálne ponuky prispôsobené vašim preferenciám a záujmom, ako aj účasť na akciách.

Právnym základom je článok 6 ods. 1 písm. b) nariadenia GDPR, t. j. vyššie uvedené údaje spracúvame na základe zmluvného vzťahu medzi vami a nami.


Príjemcovia/kategórie príjemcov


Príslušnej spoločnosti skupiny Lidl zašleme zoznam rezervovaných výrobkov a číslo vašej objednávky. Spoločnosť Lidl používa tieto údaje na vlastnú zodpovednosť na následné spracovanie kúpnej zmluvy.

3.8 Ponuky partnerov


Účely spracúvania údajov/právny základ


Lidl Plus vám dáva možnosť využiť zvýhodnené ponuky od vybraných partnerov. Niektoré z týchto ponúk vyžadujú, aby ste sa identifikovali ako zákazník Lidl Plus pomocou digitálnej zákazníckej karty. V tomto prípade nás spolupracujúci partner informuje o využití ponuky výhod vrátane súvisiacich informácií (napr. čas, množstvo, miesto).


Ak sú v rámci služby Lidl Plus ponúkané špeciálne ponuky pre zmluvy uzatvorené s našimi partnermi, získame od nich vaše kontaktné údaje (napr. e-mailovú adresu a číslo mobilného telefónu), aby sme mohli špeciálnu ponuku správne priradiť k vášmu účtu.


Informácie o používaní partnerských ponúk používame na určenie vašich záujmov, ako je uvedené vyššie..


Právnym základom je článok 6 ods. 1 písm. b) nariadenia GDPR, t. j. vyššie uvedené údaje spracúvame na základe zmluvného vzťahu medzi vami a nami.


Príjemcovia/kategórie príjemcov


Ak využijete ponuky partnerov prostredníctvom služby Lidl Plus, partnerovi zašleme iba informáciu, že ste používateľom služby Lidl Plus, aby vám partner mohol priradiť príslušnú ponuku.

3.9 E-mobilita


Účely spracúvania údajov/právny základ


Ak chcete spustiť proces nabíjania na nabíjacej stanici Lidl, musíte sa najprv identifikovať v službe Lidl Plus. Ak ste ešte nezadali adresu v službe Lidl Plus, budete požiadaní o uvedenie fakturačnej adresy, aby bolo možné vykonať platbu. Počas procesu účtovania spracúvame nasledujúce údaje s odkazom na vaše zákaznícke číslo:

  • dátum procesu nabíjania,
  • množstvo nabíjania (kWh),
  • nabíjací výkon (kW),
  • začiatok a koniec procesu nabíjania (čas),
  • typ použitej nabíjacej zástrčky.

Informácie o používaní nabíjacích staníc používame na určenie vašich záujmov, ako je opísané vyššie.


Lidl vám poskytuje aj prístup k službe mobilnej platby („Lidl Pay“), v rámci ktorej máte možnosť zaregistrovať svoju kreditnú alebo debetnú kartu a pohodlne zaplatiť zakúpený tovar alebo služby pomocou mobilného zariadenia na rôznych platobných miestach (napr. pokladňa atď.).


Registrácia prebieha priamo v Lidl Plus a len vtedy, ak si to želáte a aktívne zvolíte. Na registráciu a používanie služby Lidl Pay je potrebné číslo kreditnej alebo debetnej karty, CVV/CVC kódy a dátum skončenia platnosti karty. Tieto platobné údaje sa zadávajú priamo do systémov certifikovaných PCI-DSS & PCI 3DS našej tzv. platobnej platformy IXOPAY GmbH, so sídlom MariahilferStarsse 77-79, a-1060 Vienna, Austra (ďalen len „IXOPAY“) a sú tam uložené v zašifrovanej podobe.


V rámci registračného procesu sa tiež uistíme, že ste skutočne vlastníkom poskytnutej kreditnej alebo debetnej karty. Na tento účel naša platobná platforma IXOPAY odovzdá údaje o vašej kreditnej alebo debetnej karte priamo príslušnému poskytovateľovi platobných služieb Adyen, aby mohol potvrdiť vašu totožnosť vo vydávajúcej bankovej inštitúcii Adyen, ktorá je zodpovedná za spracúvanie údajov. Informácie o spracúvaní údajov spoločnosťou Adyen N.V. Simon Carmiggeltstraat 6-50, 1011 DJ Amsterdam Holandsko, týkajúce sa spôsobov platby kartou nájdete na https://www.adyen.com/.


Ak bola registrácia do služby Lidl Pay úspešná, platobná platforma IXOPAY nám ako potvrdenie zašle token vo forme šifry.Tento token potom prepojíme s vaším zákazníckym účtom.

Ak používate iné postupy overovania, môžu sa na vás vzťahovať aj podmienky používania a informácie o ochrane údajov príslušných poskytovateľov (napríklad pokiaľ ide o funkcie TouchID alebo FaceID od spoločnosti Apple).


Hneď ako použijete Lidl Pay, platobná platforma odovzdá údaje o vašej kreditnej alebo debetnej karte príslušnej spoločnosti Lidl na spracovanie platby. Spoločnosť Lidl vystupuje ako samostatný zodpovedný prevádzkovateľ pre potvrdenie vašej platby prostredníctvom Lidl Pay, ako aj pre uchovávanie vašich platobných údajov z dôvodu vlastných daňových a obchodnoprávnych povinností a pre prípad sporu ohľadom prípadných reklamácií týkajúcich sa zakúpených výrobkov (minimálne 10 rokov)


Aby sme mohli vykonať proces platby v súlade so zákonnými ustanoveniami smernice (EÚ) 2015/2366 („PSD 2“), platnými vnútroštátnymi transpozičnými zákonmi a delegovaným nariadením (EÚ) 2018/389, využívame našich poskytovateľov služieb, aby sme vašej úverovej inštitúcii alebo úradu, ktorý vydal váš platobný prostriedok (napríklad vašu debetnú alebo kreditnú kartu), umožnili vykonať overenie klienta a predbežnú analýzu rizík s cieľom posúdiť nevyhnutnosť takéhoto overenia klienta. Tým sa zabezpečí, že platobný prostriedok používate vy sami, a nie iná osoba s nepatričným úmyslom. Tieto informácie sa týkajú najmä vašich osobných údajov, aktuálnej transakcie a vášho predchádzajúceho správania pri platbách.



Právnym základom je článok 6 ods. 1 písm. b) nariadenia GDPR, t. j. vyššie uvedené údaje spracúvame na základe zmluvného vzťahu medzi vami a nami.


Príjemcovia/kategórie príjemcov


Ak si v rámci služby e-mobility vyberiete nabíjaciu stanicu a zásuvku v Lidl Plus, odovzdáme vaše základné údaje zákazníka IXOPAY GmbH, so sídlom MariahilferStarsse 77-79, a-1060 Vienna, Austra (ďalen len „IXOPAY“) Lidl Slovenská republika. Právnym základom tohto prenosu je článok 6 ods. 1 písm. b) nariadenia GDPR.

4. Ktorým ďalším príjemcom odovzdávame vaše osobné údaje?

4.1 Prehľad


Vaše osobné údaje budú poskytnuté bez vášho predchádzajúceho súhlasu len v prípadoch uvedených v bodoch 3.1 – 3.9, ak to povoľuje zákon. To platí napríklad vtedy, ak:

  • máme oprávnený záujem zdieľať vaše osobné údaje na administratívne účely v rámci skupiny spoločností Lidl a vaše práva a záujmy na ochrane vašich osobných údajov v zmysle článku 6 ods. 1 písm. f) nariadenia GDPR neprevažujú nad týmto záujmom

alebo

  • využívame tretie strany ako spracovateľov, ktorých sme starostlivo vybrali a zmluvne zaviazali, aby spracúvali vaše osobné údaje výlučne v súlade s našimi pokynmi.

4.2 Prevod v rámci skupiny Lidl


Údaje poskytnuté pri registrácii budú odovzdané v rámci skupiny spoločností Lidl na interné administratívne účely vrátane spoločnej zákazníckej podpory.


Každé zverejnenie osobných údajov je odôvodnené tým, že máme oprávnený záujem na zverejnení údajov na administratívne účely v rámci našej skupiny spoločností (článok 6 ods. 1 písm. f) nariadenia GDPR).

4.3 Prenášanie údajov príjemcom v tretích krajinách


Za určitých okolností môže byť potrebné, aby sme vaše osobné údaje preniesli príjemcom v tretej krajine alebo vo viacerých tretích krajinách mimo Európskej únie (EÚ)/Európskeho hospodárskeho priestoru (EHP).


Komisia EÚ rozhodnutím o primeranosti niektoré tretie krajiny oprávnila ako krajiny, ktoré majú úroveň ochrany údajov porovnateľnú s nariadením GDPR. Prehľad tretích krajín, ktoré disponujú rozhodnutím o primeranosti, nájdete tu. Pre poskytovateľov služieb so sídlom v USA to platí len vtedy, ak sú certifikovaní v súlade s rámcom na ochranu osobných údajov medzi EÚ a USA.


Ak rozhodnutie o primeranosti neexistuje, zabezpečíme prenos inými opatreniami. Môže to byť napríklad formou záväzných predpisov spoločnosti, štandardných zmluvných doložiek Európskej komisie, certifikátov alebo uznávaných kódexov správania.


Ak nie je uvedené inak, prenos do tretej krajiny sa uskutočňuje buď na základe rozhodnutia o primeranosti, alebo na základe jedného z vyššie uvedených opatrení. Ak máte akékoľvek otázky, obráťte sa na nášho pracovníka zodpovedného za ochranu údajov (časť 2).

5. Ako dlho uchovávame vaše osobné údaje?


Vaše osobné údaje vymažeme alebo anonymizujeme hneď, ako už nie sú potrebné na uvedené účely. Vaše osobné údaje spravidla uchovávame počas trvania vašej účasti v programe Lidl Plus. Ak ste 24 mesiacov neaktívny/a alebo aktívne vymažete svoje konto Lidl Plus, upozorníme vás na prebiehajúce zrušenie. Do 72 hodín máte možnosť zrušiť vymazanie opätovným prihlásením. Ak sa vaše údaje musia uchovávať dlhší čas z dôvodu zákonných lehôt uchovávania alebo na zabezpečenie, uplatnenie alebo vymáhanie právnych nárokov, uchováme vaše údaje aj po zrušení účtu. Údaje sa budú uchovávať len tak dlho, ako to povoľuje zákon.


Ak nepoužívate Lidl Pay počas 24 mesiacov, údaje zhromaždené v rámci tejto funkcie a samotná funkcia budú vymazané. Kedykoľvek sa potom môžete znovu zaregistrovať do služby Lidl Pay.


Ak päťkrát po sebe zadáte nesprávny kód prístupový kód pre službu Lidl Pay, váš účet v službe Lidl Pay bude z bezpečnostných dôvodov automaticky vymazaný.


Údaje pre kontrolu kreditu v rámci služby Lidl Pay sa uchovávajú maximálne 180 dní. Údaje na účely prevencie podvodov v rámci služby Lidl Pay prostredníctvom postupu rozpoznávania zariadení (pozri vyššie) budú vymazané spolu s vaším zrušením, najneskôr však po šiestich mesiacoch.


Všetky osobné údaje, ktoré nám zašlete v súvislosti s požiadavkami na zákaznícky servis, vymažeme alebo anonymizujeme najneskôr do 90 dní od konečnej odpovede. Skúsenosti ukázali, že po 90 dňoch už zvyčajne nedochádza k žiadnym ďalším otázkam. Ak sa uplatnia práva dotknutej osoby, osobné údaje sa budú uchovávať na 3 roky. po konečnej odpovedi, aby sme preukázali, že sme poskytli komplexné informácie a splnili zákonné požiadavky.


Protokolové súbory, v ktorých zaznamenávame vaše interakcie so spoločnosťou Lidl Plus (napr. vašu registráciu, obnovenie hesla atď.), uchovávame až 90 dní.


6. Aké práva máte v súvislosti so spracúvaním svojich údajov?


V súlade s článkom 15 ods. 1 nariadenia GDPR máte právo bezplatne požiadať o informácie o osobných údajoch, ktoré sa o vás uchovávajú.


Ak sú splnené zákonné požiadavky, máte právo aj na ich opravu (článok 16 nariadenia GDPR), vymazanie (článok 17 nariadenia GDPR) a obmedzenie ich spracúvania (článok 18 nariadenia GDPR). Ak ste nám poskytli spracované údaje, máte právo na ich prenosnosť v súlade s článkom 20 nariadenia GDPR.


Ak sa spracúvanie údajov vykonáva na základe článku 6 ods. 1 vety 1 písm. e) alebo f) nariadenia GDPR, máte právo namietať v súlade s článkom 21 nariadenia GDPR. Ak vznesiete námietku proti spracúvaniu údajov, budeme v ňom pokračovať len vtedy, ak preukážeme presvedčivé oprávnené dôvody na ďalšie spracúvanie, ktoré prevážia váš záujem vzniesť námietku. Svoju námietku môžete kedykoľvek zaslať na adresu ochranaosobnychudajov@lidlplus.sk .


Ak je spracúvanie údajov založené na súhlase podľa článku 6 ods. 1 vety 1 písm. a) alebo článku 9 ods. 2 písm. a) nariadenia GDPR, môžete svoj súhlas kedykoľvek odvolať s účinnosťou do budúcnosti bez toho, aby to malo vplyv na zákonnosť predchádzajúceho spracúvania.


Máte tiež právo podať sťažnosť dozornému orgánu na ochranu údajov. Príslušným dozorným orgánom na ochranu údajov je dozorný orgán v krajine, v ktorej žijete alebo kde sídli prevádzkovateľ.


Pravidlá ochrany osobných údajov na stiahnutie

Informácie o ochrane údajov spoločnosti Lidl Plus si môžete stiahnuť vo formáte PDF tu.

Pre zobrazenie PDF dokumentu môžete využiť bezplatný program Adobe Acrobat Reader.